WIJ ZIJN OP JAARLIJKS VERLOF

VAN DINSDAG 23/05/2017 TOT EN MET MAANDAG 05/06/2017

DE WINKEL ZAL TIJDENS DEZE PERIODE GESLOTEN ZIJN

WIJ ZIJN DEZE PERIODE NIET TELEFONISCH BEREIKBAAR !!!

GELIEVE ONS TE MAILEN info@hetvoederhuisje.be OF CONTACTEER ONS VIA FACEBOOK


De pakketjes zullen terug op de post gedaan worden vanaf dinsdag 06/06/2017
Er kan gewoon besteld worden maar hou er rekening mee dat de pakjes later verzonden zullen worden

Veelgestelde vragen :

Is jullie hele web assortiment ook beschikbaar in de winkel?

Helaas hebben wij door de omvang van ons assortiment niet de mogelijkheid alle artikelen in de winkel te presenteren, maar geen zorgen! Als je een artikel wilt hebben dat niet te koop is in onze winkel zelf, kan het gewoon door ons besteld worden op voorhand. Neem daarom altijd even contact op met onze klantendienst (info@hetvoederhuisje.be of 0032 11 76 81 92)

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Ik wil een bepaalde kleur kiezen bv. van ringen, hoe moet ik dit doen?

Indien je iets in een bepaalde kleur wil bestellen zoals bv. Ringen, dan klik je eerst op het betreffende item. Je komt dan in een scherm waar rechts van de afbeelding “KIES JE KLEUR” staat. Hier kan je een bepaalde kleur kiezen, door even met de muis over de kleur te gaan zie je over welke kleur het gaat. Voor gemengde kleuren klik je op de donkerblauwe kleur die als laatste staat. Door op de kleur te klikken en daarna “TOEVOEGEN AAN HET WINKELMANDJE” te klikken kies je je gewenste kleur. Je krijgt dan een scherm waarin staat vermeld dat je deze kleur in je winkelmand hebt toegevoegd. Door op “GA DOOR MET WINKELEN” te klikken kan je nog andere kleuren bestellen of andere items.

Waarom verstuurt Het Voederhuisje met B-post?

Bij B-post is de leverdag binnen de 24u (na afgifte van het pakket in een B-post punt). Ook kan u via B-post nu kiezen tussen leveren aan huis of leveren bij één van 1250 afhaalpunten van B-post. Zie de mogelijke afhaalpunten via deze link : http://www.bpost.be/site/nl/business/customer_service/search/pos.html
Leveren aan een afhaalpunt heeft het voordeel dat u uw pakketje kan afhalen wanneer u het past.

Ik heb een grote hoeveelheid voeders nodig of mijn pakket zit boven de 27,5kg, wat nu?

Geen probleem, dit zal door ons persoonlijk geleverd worden. Wij nemen contact met u op en zullen u ook onze maandelijkse routeleveringen uitleggen. U kan dan gewoon na deze mailing uw bestelling via de webshop doen en wij brengen u op de hoogte van de juiste leverdatum en uur. Wij komen dan persoonlijk leveren.

Ik heb een broedmachine besteld hoe wordt dit geleverd?

Broedmachines onder de 500 Euro worden met B-post geleverd met extra verzekering. Hier wordt u 1,00 Euro extra aangerekend.
Broedmachines boven de 500 Euro worden door ons persoonlijk geleverd met ons eigen transport en op afspraak.
Hiervoor wordt een extra bedrag aangeteld van 5,50 Euro.

Voor grotere machines (Hemel, MS, Brinsea OVA-EASY en R-com MARU machines) wordt er een extra kost van 10 Euro aangerekend.

Bij grote volumes kan ik dan korting krijgen?

Bij afname van 1000 kg GARVO VOEDERS kan u een korting van 10% verkrijgen.
U mag deze 1000 kg GARVO VOEDERS zelf samenstellen zoals u wil.
Voorwaarde is wel dat het bij u goed bereikbaar is voor een bestelwagen/ vrachtwagen en dat de losplaats van de te lossen pallet verhard is.
Gelieve dit ook duidelijk aan te geven bij uw bestelling.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen per e-mail?

Controleer of je je juiste e-mailadres hebt ingegeven of neem contact op met onze klantenservice info@hetvoederhuisje.be

Hoe weet ik dat mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra je bestelling bij Het Voederhuisje binnenkomt, ontvang je via e-mail een bevestiging met alle gegevens van je bestelling.

Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

De binnengekomen bestellingen worden met spoed en uiterlijk binnen 7 werkdagen verwerkt tenzij er een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvang je hiervan uiterlijk 2 dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst een bericht per mail of telefonisch van ons. Als de levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zullen wij je op de hoogte brengen en een vervangend artikel voor stellen. Hiervoor wordt steeds eerst je het akkoord gevraagd. Na akkoord zullen wij pas de bestelling verzenden. Als je betaling is ontvangen, zal de levering gebeuren volgens de door jou gekozen verzendmethode.
Er zijn 3 mogelijkheden: Afhaling binnen de 7 werkdagen na bestelling tijdens de openingsuren of op afspraak: telefonisch : +32 477 40 66 44 of +32 11 76 81 92 of via mail :  info@hetvoederhuisje.be Afhaaladres:  Mathias Geysenstraat 36 – 3582 Beringen, Levering met B-post (zie ook faq waarom verstuurd Het Voederhuisje met B-post?), Levering aan huis vanaf 27,5 kg gebeurd in onderling overleg telefonisch of per mail met ons.

Waarom zie ik mijn bestelling niet meer terug?

Als je als "GAST" (dwz. zonder in te loggen of aan te melden) iets besteld op onze webshop zal je je bestelling niet kunnen opvolgen.
Je zal wel een mailtje ontvangen indien je pakketje verzonden is maar je zal je bestelhistorie niet kunnen terugvinden, hiervoor moet je je aanmelden als "KLANT".